Чопська
міська рада

Офіційний веб-сайт

Положення про відділ надання адміністративних послуг Управління Центр надання адміністративних послуг Чопської міської ради

0

Додаток № 3
до рішення 43 сесії 7 скликання Чопської міської ради
від 03.10.2019 року № 27

 

Положення
про відділ надання адміністративних послуг
Управління Центр надання адміністративних послуг
Чопської міської ради

 I. Загальні положення

1.1. Відділ надання адміністративних послуг (надалі – Відділ НАП) є структурним підрозділом Управління Центр надання адміністративних послуг Чопської міської ради (надалі – Управління ЦНАП).

1.2. Відділ підпорядковується начальнику Управління ЦНАП, який здійснює координацію діяльності відділу надання адміністративних послуг через начальника Відділу НАП.

1.3. Відділ НАП у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями голови Чопської міської ради, положенням про Управління ЦНАП, а також цим Положенням.

II. Основні завдання Відділу НАП

2.1. Основним завданням Відділу НАП є забезпечення надання адміністративних послуг через адміністраторів Відділу НАП та реалізації державної політики у сфері надання адміністративних послуг, а саме:

- створення доступних та зручних умов для надання суб’єктам звернень адміністративних послуг;

- проведення аналізу кількості звернень, виданих документів, в тому числі дозвільного характеру, чіткий контроль за термінами надання адміністративних послуг відповідно до законодавства України, узагальнення статистичних даних діяльності Управління ЦНАП та вжиття заходів до усунення недоліків.

- надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних та дозвільних послуг;

 – прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних та дозвільних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних чи дозвільних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних»;

 – видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;

 – організаційне забезпечення надання адміністративних та дозвільних послуг суб’єктами їх надання;

 – здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних чи дозвільних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;

 – надання адміністративних та дозвільних послуг у випадках, передбачених законом;

 – надання адміністративних та дозвільних послуг з використанням сучасних інформаційних технологій, систем ідентифікації особи (надання онлайн послуг).

III. Права Відділу НАП

3.1. Відділ НАП під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з, центральними та місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами,  органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами або організаціями, а також іншими відділами Управління ЦНАП.

3.2. Безоплатно отримує від суб’єктів надання адміністративних та дозвільних послуг, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку.

3.3. Отримує відомості з баз даних центральних органів виконавчої влади для належного надання адміністративних чи дозвільних послуг.

3.4.  Права та обов’язки працівників Відділу НАП регулюються Кодексом законів про працю України, Положенням про Управління ЦНАП, цим Положенням, правилами внутрішнього трудового розпорядку, Посадовими інструкціями працівників Відділу НАП.

IV. Структура Відділу НАП

4.1. Структура і чисельність Відділу НАП визначаються затвердженою у встановленому порядку організаційною структурою Управління ЦНАП та її штатним розписом.

4.2. На посади працівників Відділу НАП призначаються особи, що мають відповідну освіту, досвід, знання та вміння, необхідні для роботи в органах місцевого самоврядування.

4.2.   Очолює Відділ НАП і здійснює керівництво роботою начальник відділу НАП, який призначається на посаду і звільняється з посади розпорядженням Чопського міського голови.

4.3. Начальник  Відділу НАП:

- здійснює керівництво відділом НАП, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці працівників;

-  планує роботу Відділу НАП, вносить пропозиції щодо формування планів роботи Управління ЦНАП;

- вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи Відділу НАП;

- звітує перед начальником Управління ЦНАП про виконання покладених на Відділ НАП завдань;

- представляє інтереси Відділу НАП у взаєминах з іншими структурними підрозділами Управління ЦНАП, міської ради, територіальними органами виконавчої влади, іншими центральними органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями.

- видає у межах своїх повноважень розпорядчі документи, організовує та контролює їх виконання;

- організовує діяльність відділу НАП, у тому числі щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, вживає заходів до підвищення ефективності роботи Управління ЦНАП;

- забезпечує дотримання працівниками Відділу НАП правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;

- скликає в установленому порядку наради, проводить семінари та конференції з питань, що належать до компетенції Відділу НАП;

- організовує інформаційне забезпечення роботи Відділу НАП, роботу із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів.

- сприяє створенню належних умов праці у Відділі НАП, вносить пропозиції начальнику Управління ЦНАП щодо матеріально-технічного забезпечення відділу НАП.

- планує роботу та вносить пропозиції щодо формування планів роботи Відділу НАП.

- проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень Відділу НАП.

- здійснює інші повноваження, визначені законодавством України.

 V. Заключні положення

5.1. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності Відділу НАП здійснюється за рахунок державного та місцевого бюджет в межах коштів передбачених на загальне утримання Управління ЦНАП.

5.2. Контроль за діяльністю Відділу здійснює начальник НАП.