Чопська
міська рада

Офіційний веб-сайт

Положення про відділ публічних закупівель

0

Додаток 5
до рішення Чопської міської ради
Ужгородського району
Закарпатської області
від 15.12.2020р. № 3

 ПОЛОЖЕННЯ
про Відділ публічних закупівель апарату Чопської міської ради Ужгородського району та її виконавчого комітету

1. Загальні положення

1.1 Відділ публічних закупівель Управління капітального будівництва та інвестицій Чопської міської ради Ужгородського району Закарпатської області (далі – відділ) є структурним підрозділом міської ради,  який проводить свою діяльність та забезпечує реалізацію місцевої політики у сфері публічних закупівель на території Чопської міської територіальної громади.

1.2 Відділ з публічних закупівель підпорядкований міському голові та заступнику міського голови згідно розподілу повноважень.

1.3 У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, законами України «Про публічні закупівлі», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про звернення громадян», іншими законами і нормативами у сфері публічних закупівель, указами Президента України, постановами Верховної Ради України, актами Кабінету Міністрів України, рішеннями Чопської міської ради, виконкому, розпорядженнями міського голови, цим Положенням та іншими нормативно-правовими актами.

1.4 Відділ з публічних закупівель створюється, реорганізується та лiквiдується Чопською міською радою.

1.5 Граничну чисельність працівників відділу з публічних закупівель визначає міська рада на підставі пропозицій міського голови у межах відповідних бюджетних призначень.

1.6 Відділ з публічних закупівель не наділений правами юридичної особи.

1.7 Відділ з публічних закупівель, утримується за рахунок коштів бюджету Чопської міської територіальної громади.

1.8 Працівники відділу являються Уповноваженими особами і діють відповідно до Положення про уповноважену особу (осіб) для організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, а також договорів про закупівлю, укладених без використання електронної системи закупівель, в разі делегування таких повноважень розпорядженням міського голови.

2. Основні напрямки і функції роботи відділу

2.1 Згідно з вимогами чинного законодавства України відділ відповідає за організацію та проведення для потреб в Чопської міської ради та її виконавчого комітету закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконання робіт визначених Положенням про уповноважену особу (осіб).

2.2  У процесі роботи відділ забезпечує реалізацію таких функцій:

1) планує закупівлі та формує річний план закупівель в електронній системі закупівель;

2) здійснює вибір процедури закупівлі;

3) проводить процедури закупівель/спрощені закупівлі, а також договорів про закупівлю, укладених без використання електронної системи закупівель, в разі делегування таких повноважень розпорядженням міського голови.

4) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;

5) забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом;

6) забезпечує оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі»;

7) здійснює інші дії, передбачені Законом України «Про публічні закупівлі»;

8) здійснює обробку персональних даних фізичних осіб та їх захист від незаконної обробки і незаконного доступу до них.

3. Організація роботи відділу

3.1 Відділ очолює начальник відділу, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування». Начальник відділу повинен мати повну вищу освіту професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.

3.2 Начальник відділу несе особисту відповідальність за виконання покладених на відділ і здійснення своїх функцій.

3.3 Службові обов’язки начальника відділу з публічних закупівель визначаються посадовою інструкцією, яка затверджується міським головою.

4. Права відділу

4.1 Брати участь у плануванні видатків і визначенні потреби в товарах, роботах і послугах, що будуть закуповуватися;

4.2 Залучати працівників міської ради з метою складання технічних вимог (умов) до предмета закупівлі;

4.3 Приймати рішення, передбачені законодавством, узгоджувати проекти документів та підписувати в межах своєї компетенції відповідні документи;

4.4 Одержувати в установленому порядку від працівників міської ради інформацію, консультацію та документи, необхідні для виконання завдань (функцій), пов’язаних з організацією та проведенням процедур закупівель;

4.5 Брати участь у проведені нарад, зборів з питань, пов’язаних з закупівлями;

4.6 Давати роз’яснення і консультації структурним підрозділам міської ради в межах повноважень з питань, що належать до компетенції відділу;

4.7 Здійснювати інші дії, передбачені законодавством.

4.8 Відділ з публічних закупівель має також інші права, передбачені чинним законодавством України.

4.9 При виконанні покладених на нього функцій відділ може взаємодіяти з іншими підприємствами, установами і організаціями.

5. Відповідальність

5.1 Відділ несе відповідальність за виконання покладених на нього завдань і здійснення своїх функцій відповідно до даного Положення і чинного законодавства.

5.2 Працівники відділу несуть персональну відповідальність за виконання покладених на них посадовими інструкціями обов’язків та дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку.