Центр надання адміністративних послуг Чопської міської ради (далі – ЦНАП) здійснює свою діяльність за принципом «єдиного вікна», тобто прийом документів та видача результатів послуг здійснюється виключно через адміністраторів ЦНАПу.
Основною перевагою Центру є максимальне спрощення отримання адміністративних послуг населенням за мінімальної кількості відвідувань та в найкоротші терміни, а також відсутність контакту суб’єкта звернення з суб’єктом надання адміністративної послуги, що виключає корупційну складову в отриманні адміністративних послуг.
Прийом суб’єктів звернень у ЦНАП становить п’ять днів на тиждень без перерви на обід. Кожного четверга прийом здійснюється до 20 години.
Штатна чисельність Центру становить три штатні одиниці але на теперішній час працюють два адміністратори.
Через ЦНАП надають послуги 7 служб міської ради: відділ архітектури та містобудування, відділ земельних відносин, відділ економіки та інвестицій, відділ міського господарства, служба у справах дітей, відділ реєстраційних дій, управління праці та соціального захисту населення.
Для ефективної реалізації повноважень Чопської міської ради попередньо були укладені Угоди про співробітництво з органами виконавчої влади, а саме: Управлінням Держгеокадастру в Ужгородському районі Закарпатської області, Департаментом екології та природних ресурсів Закарпатської обласної державної адміністрації, Управлінням ДСНС в Закарпатській області та Головним управлінням Державної міграційної служби.
27.06.2017 року укладено Угоду про співпрацю у сфері надання адміністративних послуг з Головним територіальним управлінням юстиції у Закарпатській області з питань державної реєстрації громадських формувань, що не мають статусу юридичних осіб.
Адміністраторами ЦНАП отримано доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та пройдено навчання яке було проведено фахівцями Закарпатської філії ДП «НАІС».
03.07.2017 року підписане Узгоджене рішення про співпрацю у сфері надання адміністративних послуг з Державним агентством водних ресурсів України, сектор у Закарпатській області.
Завдяки укладеним Угодам мешканці міста мають змогу отримати адміністративні послуги вказаних органів виконавчої влади безпосередньо у місті Чоп, що значно економить час та кошти населення.
Адміністраторами ЦНАП пройдено онлайн-курси «Єдині вимоги (стандарт) до якості обслуговування відвідувачів ЦНАП» та отримано відповідні сертифікати.
Кількість послуг, які можна отримати у ЦНАПі, зросла у звітному періоді до 136 (у 2016 році Перелік адмінпослуг складав 78 послуг).
Найбільш популярними послугами, які надані через ЦНАП є послуги: реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання, видача довідки про реєстрацію місця проживання, передача у приватну власність земельних ділянок та жилих приміщень у власність громадян, надання адресних довідок, видача витягів з ДЗК, надання довідки про нормативно-грошову оцінку земельних ділянок, вклеювання фотокарток до паспорта громадянина України при досягненні 25- та 45-ти річного віку.
До місцевого бюджету за надання адміністративних послуг у 2016 році було сплачено 3528 грн. 16 коп., а в цьому році – 11767 грн. 80 коп.
В цілому за 2017 рік ЦНАПом було надано 1534 адміністративні послуги. З них: відділу Держгеокадастру в Ужгородському районі Закарпатської області – 71 , РВ ГУ ДМС – 95, Департаменту екології та природних ресурсів – 6, УДСНС – 1, Державне агентство водних ресурсів – 1, відділ архітектури та містобудування – 14, УПСЗН – 9, відділ земельних відносин – 68, відділ економіки та інвестицій – 8, відділ міського господарства – 107, ССД – 7, відділ реєстраційних дій – 1147. Крім того видано 1497 результатів адміністративних послуг, з них 6 відмов.
В приміщенні ЦНАПу бажаючі можуть скористатися інформаційними стендами або отримати консультацію безпосередньо від адміністраторів. Зокрема надаються роз’яснення стосовно переліку документів, необхідних для отримання адміністративних послуг, строків їх надання, способу отримання результату, суми оплати (у випадку платності послуги) тощо.
На офіційному сайті міської ради в рубриці «Центр надання адміністративних послуг» у повному обсязі розміщена інформація про режим роботи Центру, його функції, завдання та основні напрями діяльності, а також нове в отриманні адміністративних послуг.
Важливим показником роботи ЦНАП — є відсутність скарг від громадян щодо отримання послуг та роботи адміністраторів. Черги у ЦНАПі відсутні, тому що адміністратори швидко приймають документи, надають всю необхідну інформацію щодо вимог отримання послуг згідно чинного законодавства. Багато наших відвідувачів оцінили якість надання адміністративних послуг у книзі відгуків і пропозицій, яка розташована у секторі інформування на видному і доступному місці.
Проведено організаційні заходи для встановлення в приміщенні ЦНАП POS- терміналу для сплати адміністративних послуг та на початку 2018 року планується підписання Угоди з відділенням Ощадбанку для надання даної супутньої послуги суб’єктам звернення безпосередньо в приміщенні ЦНАП.
Пріоритетним напрямком для розвитку ЦНАП є створення автоматизованої робочої станції для здійснення прийому документів для виготовлення паспорта громадянина України у формі ІD- картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон. Робота по вирішенню питання закупівлі обладнання для видачі паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон та організації захищених каналів зв’язку ДМС для доступу до підсистеми оформлення документів, що підтверджують громадянство та посвідчують особу та надавання зазначених послуг через ЦНАП є актуальною, доцільною, спрямованою на підвищення рівня і якості обслуговування мешканців міста.
При організації надання адміністративних послуг забезпечується неухильне дотримання вимог Закону України «Про адміністративні послуги».
ЦНАП постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів у ЦНАПі та високу якість обслуговування. Велика увага приділяється підвищенню рівня професіоналізму, обізнаності адміністраторів щодо надання адміністративних послуг. Вся робота в ЦНАПі спрямована на якісне обслуговування населення за якомога коротший термін без порушення законодавства.