Чопська
міська рада

Офіційний веб-сайт

Тимчасовий порядок організації навчального процесу в Чопській ЗОШ І-ІІІ ступенів №1

0

Тимчасовий порядок організації освітнього процесу в Чопській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів 1 Чопської міської  ради Закарпатської  області в період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) у 2020/2021 навчальному році розроблено відповідно до постанови Головного державного санітарного лікаря України від 30.07.2020 № 42 «Тимчасові рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» і додатку до листа Міністерства освіти і науки України від 05.08.2020 № 1/9-420 «Рекомендації щодо організації роботи закладів середньої освіти у 2020/2021 навчальному році».

І. Допуск здобувачів освіти до навчальних занять

1.Учні 1-11 класів приходять до Чопської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів 1  ( далі – заклад освіти) в проміжок часу між 8.00 і 8.30 год.
2. У приміщення закладу освіти учні заходять через 4  входи по черзі, дотримуючись вимог соціального дистанціювання та уникаючи скупчень.
3. У приміщення закладу освіти учні заходять у захисних масках.
Увага! Вхід здобувачів освіти до приміщення закладу освіти дозволяється при наявності на обличчі захисної маски або респіратора. Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях і на вулиці. Під час пересування приміщеннями закладу освіти використання захисних масок є обов’язковим!
4. Зустріч учнів 5-11 класів здійснюється у приміщенні закладу освіти біля вхідних дверей медичною сестрою або черговим учителем.
5. Зустріч учнів 1-4 класів здійснюється у приміщенні закладу освіти біля вхідних дверей медичною сестрою або черговим вчителем.
6. Медична сестра або черговий вчитель  проводить вимір температури тіла та візуальний огляд дитини на наявність симптомів гострого респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей), запитує про самопочуття в дитини, робить записи в “Журналі термометрії”.
7. Черговий учитель (для 5-11 класів) або класний керівник (для 1-4 класів) слідкує за обробкою  рук учнів антисептичним засобом із загальним вмістом спирту не менше 60%, який учні втирають протягом 30 секунд.
8. Учні 1-11 класів йдуть до навчального кабінету, у якому буде проходити перший урок . Біля навчального кабінету їх зустрічає класний керівник.
9. Особам, які не є учасниками освітнього процесу, а також батькам та особам, які супроводжують учнів, вхід у приміщення школи заборонений, крім осіб, які супроводжують дітей з інвалідністю.
10.Здобувачі освіти без захисної маски на обличчі та з ознаками гострої респіраторної хвороби,  температурою понад 37,2 С не допускаються до закладу освіти!

ІІ. Дії чергового вчителя

1. Розпочинає роботу о 8:00.
2. Зустрічає разом із медичною сестрою учнів у проміжок часу між 8:00 і 8:30 та слідкує за обробкою рук учнів антисептичним засобом.
3. Відповідає за дотримання гігієнічних норм учнями 5-11 класів на перервах.
4. Виконує свої обов’язки відповідно зони чергування:
– шкільне подвір’я : слідкує за дотриманням гігієнічних норм і соціального дистанціювання учнями 5-11 класів;
– коридор: слідкує за дотриманням гігієнічних норм і соціального дистанціювання учнями школи.
– їдальня : слідкує за дотриманням гігієнічних норм і соціального дистанціювання під час прийому їжі учнями 1-4  класів;
– кімната гігієни: слідкує за дотриманням гігієнічних норм учнями 5-11 класів і за тим, щоб не було скупчення здобувачів освіти.
5. Повідомляє медичній сестрі (класному керівникові, директорові школи) про будь-які симптоми гострого респіраторного захворювання, виявлені в учня.

ІІІ. Дії вчителя початкових класів

1. Разом із медичною сестрою зустрічає учнів свого класу в проміжок часу з 8:00 до 8:30.
2. З 8.30 до 8.45 год подає дані ЗДВР про кількість учнів в класі, дає замовлення на харчування.
3. Протягом навчального дня слідкує за дотриманням гігієнічних норм учнями свого класу.
3. Протягом навчального дня проводить моніторинг стану здоров’я учнів, а також організовує регулярну комунікацію з батьками учнів для з’ясування стану здоров’я учнів.
4. Повідомляє медичній сестрі ( директорові школи) про будь-які симптоми гострого респіраторного захворювання, виявлені в учня.
5. Організовує питний режим учнів із використанням індивідуального посуду.
5. Під час уроків англійської мови, інформатики, вчителі- предметники беруть на себе відповідальність за дотримання учнями гігієнічних норм.
6. Після кожного уроку провітрює приміщення; перед початком навчальних занять слідкує, щоб прибиральниця продезінфікувала контактні поверхні  спиртовмісним дезінфекційним засобом.
8. Після закінчення навчальних занять виводить учнів на шкільне подвір’я, де на них чекають батьки або особи, які супроводжують учнів, на яких покладається відповідальність за дотримання учнями гігієнічних норм за межами закладу освіти.

ІV. Дії класного керівника (виконує також учитель початкових класів)

1. Інформує батьків про правила організації освітнього процесу, відвідування закладу освіти та перебування в ньому в умовах профілактики розповсюдження коронавірусної хвороби.
2. Надає роз’яснення батькам учнів щодо необхідності впровадження в закладі освіти обмежувальних заходів стосовно відвідування закладу освіти сторонніми особами.
3. Спілкування з батьками проводить переважно дистанційно за допомогою будь-яких засобів зв’язку.
4. Проводить роз’яснювальну роботу з учнями щодо індивідуальних заходів профілактики та реагування на виявлення симптомів коронавірусної хвороби.
5. Перед початком занять проводить опитування учасників освітнього процесу щодо їх самопочуття та наявності симптомів респіраторної хвороби.
6. Протягом дня регулярно моніторить та аналізує відвідування занять учнями з метою раннього виявлення захворювань.
7. Інформує батьків та учнів про організацію питного режиму в закладі освіти.
Повідомляє медичній сестрі , директорові школи про будь-які симптоми гострого респіраторного захворювання, виявлені в учня.

V. Дії вчителя-предметника

1. Під час свого уроку відповідає за дотриманням санітарних і гігієнічних норм протягом уроку.
2. Уникає організації видів діяльності, які вимагають безпосереднього фізичного контакту між учнями.
3. Слідкує за тим, щоб після закінчення уроку діти організовано покинули навчальний кабінет і забрали свої речі.
4. Після уроку провітрює приміщення та слідкує ,щоб прибиральниця  продезінфікувала контактні поверхні (ручки дверей із двох сторін, вимикачі, робочі столи, клавіатуру комп’ютерів, пульти, поручні на стільцях) тощо спиртовмісним дезінфекційним засобом.
5. Повідомляє медичній сестрі (класному керівникові, директорові школи) про будь-які симптоми респіраторного захворювання, виявлені в учня.

VІ. Дії учасників освітнього процесу на перерві

1. Учні дотримуються норм соціального дистанціювання на вулиці (за сприятливих погодних умов) або у коридорах закладу освіти (під час пересування приміщенням використання захисних масок є обов’язковим для всіх здобувачів освіти і працівників.