Чопська
міська рада

Офіційний веб-сайт

Роз’яснення щодо проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

0

Державний реєстратор у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну службу», «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про запобігання корупції», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», постановою Кабінету Міністрів України «Про державну реєстрацію речових прав та їх обтяжень», іншими законами та підзаконними нормативно-правовими актами України, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Положенням про відділ реєстраційних дій Чопської міської ради, посадовою інструкцією.

Державній реєстрації прав підлягають: право власності;  речові права, похідні від права власності: право користування (сервітут); право користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис); право забудови земельної ділянки (суперфіцій); право господарського відання; право оперативного управління; право постійного користування та право оренди (суборенди) земельної ділянки; право користування (найму, оренди) будівлею або іншою капітальною спорудою (їх окремою частиною), що виникає на підставі договору найму (оренди) будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), укладеного на строк не менш як три роки; іпотека; право довірчої власності; інші речові права відповідно до закону; право власності на об’єкт незавершеного будівництва; заборона відчуження та арешт нерухомого майна, податкова застава, предметом якої є нерухоме майно, та інші обтяження.

Плата за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, інших речових прав, плата за внесення змін до реєстру встановлена ст.34 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» у відповідності до виду державної реєстрації, об`єкту нерухомого майна та строку виконання дії.

Так, відповідно до ст.19, 34 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» плата за проведення державної реєстрації становить:

Вид адміністративного збору Строки проведення реєстраційної дії Розмір адміністративного збору у 2018 році (грн.)
1. За державну реєстрацію права власності У строк, що не перевищує 5 робочих днів
У строк 2 робочі дні
У строк 1 робочий день
У строк 2 години
180 (0,1 п.м.)

1760 
(2 п.м)
3520 (2 п.м.)
8810 (5 п.м.)
2. За державну реєстрацію інших речових прав, відмінних від права власності (крім іпотеки) У строк, що не перевищує 5 робочих днів
У строк 2 робочі дні
У строк 1 робочий день
У строк 2 години
90 (0,05 п.м.)

880 (0,5 п.м)
1760 (1 п.м.)
4410 (2,5 п.м.)

3. За державну реєстрацію обтяжень речових прав, іпотеки У строк, що не перевищує 2 робочих днів 90 (0,05 п.м.)
4. За внесення змін до записів Державного реєстру прав, у тому числі виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника У строк, що не перевищує 1 робочого дня 70 (0,04 п.м.)
5. За отримання інформації з Державного реєстру прав у паперовій формі У строк, що не перевищує 1 робочого дня 40 (0,0025 п.м.)

Реквізити для оплати:

Номер рахунку – 31417530700287

Отримувач – УК в Ужгор. р/м. Чоп/22012600

Код за ЄДРПОУ отримувача – 38015605

Банк отримувача – ГУДКСУ у Закарпатській області МФО банку – 812016

Адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

Номер рахунку – 33217879700287

Отримувач – УК в Ужгор. р/м. Чоп/22012500

Код за ЄДРПОУ отримувача – 38015605

Банк отримувача – ГУДКСУ у Закарпатській області МФО банку –812016

Плата за надання інших адміністративних послуг

Звільняються від сплати адміністративного збору під час проведення державної реєстрації речових прав:

1) фізичні та юридичні особи – під час проведення державної реєстрації прав, які виникли та оформлені до проведення державної реєстрації прав у порядку, визначеному Законом;

 2) громадяни, віднесені до категорій 1 і 2 постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;

3) громадяни, віднесені до категорії 3 постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які постійно проживають до відселення чи самостійного переселення або постійно працюють на території зон відчуження, безумовного (обов’язкового) і гарантованого добровільного відселення, за умови, що вони станом на 1 січня 1993 року прожили або відпрацювали в зоні безумовного (обов’язкового) відселення не менше двох років, а в зоні гарантованого добровільного відселення – не менше трьох років;

4) громадяни, віднесені до категорії 4 потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які постійно працюють і проживають або постійно проживають на території зони посиленого радіоекологічного контролю, за умови, що станом на 1 січня 1993 року вони прожили або відпрацювали в цій зоні не менше чотирьох років;

 5) інваліди Великої Вітчизняної війни, особи із числа учасників антитерористичної операції, яким надано статус інваліда війни або учасника бойових дій, та сім’ї воїнів (партизанів), які загинули чи пропали безвісти, і прирівняні до них у встановленому порядку особи;

6) інваліди I та II груп;

7) Національний банк України;

 8) органи державної влади, органи місцевого самоврядування;

 9) інші особи за рішенням сільської, селищної, міської ради, виконавчий орган якої здійснює функції суб’єкта державної реєстрації прав.