Чопська
міська рада

Офіційний веб-сайт

Публічний договір про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в місті Чоп

0

«Затверджено»

Розпорядженням директора

 Комунального підприємства

Чопської міської ради«Чистий Чоп»

від 11.07.2016 р. № 1

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР 

про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в місті Чоп

Комунальне підприємство Чопської міської ради «Чистий Чоп» (код ЄДРПОУ40361719) (надалі Виконавець), в особі директора Карташової Любові Іванівни, що діє на підставі Статуту, яке є Виконавцем послуг з  утримання будинків і споруд та прибудинкових територійв м. Чоп, відповідно до рішення сьомої сесії сьомого скликання, І засідання Чопської міської ради від 18 березня 2016 року № 14 «Про створення Комунального підприємства «Чистий Чоп», ст. 634 Цивільного кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 20 травня 2009 р. N 529 «Про затвердження Типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій», іншими нормативно-правовими актами, що регулюють порядок надання житлово-комунальних послуг, пропонує фізичним особам (надалі – Споживачі) отримувати послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій шляхом приєднання до цього Договору.

Цей Договір є формуляром, який може бути укладений лише шляхом приєднання Споживача до запропонованого договору в цілому. Друга сторона не може запропонувати свої умови договору.

Умови приєднання до договору

1. Споживач який має намір отримувати послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територійприєднується до Договору шляхом оформлення та підписання заявки про приєднання до Договору, які розміщено на веб сайті Засновника Виконавця, а саме Чопської міської ради за адресою old.chopska-gromada.gov.ua, у розділі «Заклади» – «Комунальні підприємства і заклади» – «Комунальне підприємство “Чистий Чоп”».

2. Фактом згоди Споживача про приєднання до умов цього Договору є отримання Виконавцем поданої Споживачем заяви-приєднання до умов договору (далі – заява-приєднання) за формою, встановленою у додатку 1 до цього Договору, та/або сплачений Споживачем рахунок (квитанція) Виконавця за утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в місті Чоп.

Предмет договору

3. Предметом цього договору є забезпечення Виконавцем надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (далі – послуги) у житловому будинку (гуртожитку) Споживача,а споживачем – забезпечення своєчасної оплати таких послуг за встановленим тарифом у строк та на умовах, що передбачені цим договором.

4. Виконавець надає послуги відповідно до встановленого рішенням виконавчого комітету Чопської міської ради від 16 червня 2016 року № 114 «Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» тарифу, його структури, періодичності та строків надання послуг, копія якого додається до цього договору.

5. Розмір щомісячної плати за надані послуги на дату укладення цього договору становитьз розрахунку на 1 кв.м. загальної площі:

- Будинків згідно додатку 1 – 1,75 грн. (з ПДВ) (додаток 2 до Договору).

- Будинків згідно додатку 2 – 1,44 грн.(з ПДВ) (додаток 3 до Договору).

- Будинків згідно додатку 3 – 1,35 грн.(з ПДВ) (додаток 4 до Договору).

- Будинків згідно додатку 4 – 1,04 грн.(з ПДВ) (додаток 5 до Договору).

- Будинків згідно додатку 5 – 0,33 грн.(з ПДВ) (додаток 6 до Договору).

5.1. У разі зміни тарифів у період дії цього Договору нові тарифи застосовуються для оплати послуг Споживачем з моменту їх введення в дію без внесення змін до цього Договору.

6. Наявність пільг з оплати послуг __________________________________________

                                                                                    (назва законодавчого акта, що передбачає пільгу)

____________________________________________________________________

(відсотків прописом)

 


Оплата спожитих послуг

7. Розрахунковим періодом є календарний місяць.

Застосовується щомісячна система оплати послуг, платежі вносяться не пізніше ніж до 15 числа місяця, що настає за розрахунковим.

8. Послуги оплачуються у безготівковій формі.

9. Плата вноситься на розрахунковий рахунок Комунального підприємства Чопської міської ради «Чистий Чоп»:

- р/р 26000032000100, МФО 312248, ЄДРПОУ 40361719 в ПАТ «Комінвестбанк» або

- р/р 26000053921428, МФО 312378, ЄДРПОУ 40361719, Приватбанк.

10. У разі несвоєчасного та/або не в повному обсязі внесення плати за житлово-комунальні послуги споживач зобов’язаний сплачувати пеню у розмірі 0,1 відсотка від суми простроченого платежу, яка нараховується за кожний день прострочення, але не більше 100 відсотків загальної суми боргу. Зміна визначеного розміру пені за погодженням сторін не допускається.

11. У разі ненадання послуг або надання їх не в повному обсязі, відхилення їх кількісних і якісних показників від нормативних виконавець проводить перерахунок розміру плати.

Права та обов’язки сторін

12. Споживач має право на:

1) своєчасне отримання послуг належної якості згідно із законодавством;

2) усунення виконавцем виявлених недоліків у наданні послуг у встановлені законодавством строки;

3) зменшення розміру плати за надані послуги у разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості у визначеному законодавством порядку;

4) відшкодування збитків, заподіяних його майну та (або) приміщенню, шкоди, заподіяної його життю чи здоров’ю внаслідок ненадання послуг або надання послуг неналежної якості;

5) своєчасне отримання від виконавця інформації про перелік послуг, структуру тарифу, загальну суму місячного платежу, норми споживання, режим надання послуг, їх споживчі властивості тощо;

6) проведення перевірки кількісних та якісних показників надання послуг в установленому Кабінетом Міністрів України порядку;

7) зменшення розміру плати за перевищення строків проведення ремонтно-профілактичних робіт та отримання компенсації за перевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудовних робіт у розмірі, встановленому законодавством;

8) внесення за погодженням з виконавцем у договір змін, що впливають на розмір плати за послуги.

13. Споживач зобов’язаний:

1) оплачувати послуги в установлений цим договором строк;

2) своєчасно інформувати виконавця про виявлення несправностей в інженерних мережах, конструктивних елементах належного йому приміщення;

3) дотримуватися санітарно-гігієнічних і протипожежних правил;

4) забезпечувати безперешкодний доступ представників виконавця за наявності у них відповідного посвідчення до мережі, арматури та розподільних систем з метою:

ліквідації аварій – цілодобово;

встановлення і заміни санітарно-технічного та інженерного обладнання, проведення профілактичного огляду – згідно з вимогами нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

5) у разі несвоєчасного внесення платежів сплачувати пеню у розмірі, встановленому законом /договором;

6) проводити за рахунок власних коштів ремонт квартири (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку);

7) своєчасно вживати заходів до усунення пов’язаних з отриманням послуг неполадок, що виникли з власної вини;

8) дотримуватися вимог житлового і містобудівного законодавства щодо проведення ремонту, реконструкції та переобладнання приміщень або їх частин, не допускати порушення законних прав та інтересів інших учасників відносин у сфері житлово-комунальних послуг;

9) своєчасно проводити підготовку квартири (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) та технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період;

10) поінформувати у десятиденний строк виконавця про втрату права на пільги.

14. Виконавець має право:

1) вимагати від споживача дотримання вимог правил утримання житлових будинків та прибудинкових територій, експлуатації житлових та нежитлових приміщень у житлових будинках (гуртожитках), санітарно-гігієнічних і протипожежних правил та інших нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

2) доступу, зокрема несанкціонованого, у квартиру (житлове приміщення у гуртожитку), нежитлове приміщення у житловому будинку (гуртожитку) споживача для ліквідації аварії відповідно до встановленого законом порядку, усунення неполадок санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, проведення технічного і профілактичного огляду;

3) нараховувати у разі несвоєчасного внесення споживачем плати за надані послуги пеню у розмірі, встановленому законом /договором;

4) вимагати від споживача своєчасного проведення робіт з усунення пов’язаних з отриманням послуг неполадок, що виникли з вини споживача, або відшкодування вартості зазначених робіт;

5) вносити за погодженням із споживачем у договір зміни, що впливають на розмір плати за послуги.

15. Виконавець зобов’язаний:

1) забезпечувати своєчасне надання послуг належної якості згідно із законодавством;

2) подавати споживачеві в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік послуг, структуру тарифу, загальну суму місячного платежу, норми споживання, режим надання послуг, їх споживчі властивості тощо;

3) утримувати внутрішньобудинкові мережі в належному технічному стані, здійснювати їх технічне обслуговування та ремонт, вживати своєчасних заходів до запобігання аварійним ситуаціям та їх ліквідації, усунення порушень щодо надання послуг в установлені законодавством строки;

4) розглядати у визначений законодавством строк претензії та скарги споживача і проводити відповідний перерахунок розміру плати за послуги в разі їх ненадання, надання не в повному обсязі, зниження кількісних і якісних показників;

5) сплачувати споживачеві компенсацію за перевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудовних робіт відповідно до методики, затвердженої центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства;

6) своєчасно ознайомлювати споживача з нормативно-правовими актами у сфері житлово-комунальних послуг;

7) своєчасно проводити за рахунок власних коштів роботи з усунення пов’язаних з наданням послуг неполадок, що виникли з його вини;

8) відшкодовувати споживачеві збитки, завдані його майну та (або) приміщенню, шкоду, заподіяну життю чи здоров’ю споживача внаслідок ненадання послуг або надання послуг неналежної якості;

9) здійснювати контроль за технічним станом інженерного обладнання житлових будинків (гуртожитків), квартир, приміщень;

10) своєчасно проводити підготовку житлового будинку (гуртожитку) та його технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період.

Відповідальність сторін

16. Споживач несе відповідальність згідно із законом за:

1) недотримання вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

2) несвоєчасне внесення платежів за послуги шляхом сплати пені;

3) порушення визначених цим договором зобов’язань.

17. Виконавець несе відповідальність згідно із законом за:

1) неналежне надання або ненадання послуги, що призвело до заподіяння збитків майну та (або) приміщенню споживача, шкоди його життю чи здоров’ю, шляхом відшкодування збитків;

2) зниження кількісних і якісних показників послуг або перевищення строків проведення ремонтно-профілактичних робіт шляхом зменшення розміру плати. Якість надання послуг визначається відповідно до затвердженої органом місцевого самоврядування структури тарифу, періодичності та строків надання послуг;

3) перевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудовних робіт шляхом виплати споживачеві компенсації в установленому законодавством розмірі, 0,01 відсотка щомісячної плати за послугу за кожну добу її ненадання;

4) порушення зобов’язань, визначених цим договором.

Порядок розв’язання спорів

18. У разі порушення виконавцем умов цього договору споживачем та представником виконавця складається акт-претензія із зазначенням у ньому строків, виду порушення, кількісних і якісних показників послуг тощо.

Представник виконавця повинен з’явитися за викликом споживача для підписання акта-претензії не пізніше ніж протягом двох робочих днів.

У разі неприбуття представника виконавця у визначений цим договором строк або необґрунтованої відмови від підписання акт-претензія вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два інших споживачі.

19. Акт-претензія подається виконавцеві, який вирішує протягом трьох робочих днів питання щодо проведення перерахунку платежів або надає споживачеві обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензій.

20. Спори між сторонами розв’язуються шляхом проведення переговорів або у судовому порядку.

Форс-мажорні обставини

21. Сторони звільняються від відповідальності за цим договором у разі настання непереборної сили (дії надзвичайних ситуацій техногенного, природного або екологічного характеру), що унеможливлює надання та оплату послуг відповідно до умов цього договору.

Строк дії договору

22. Після підписання цього Договору всі попередні переговори за ним, листування, договори, протоколи про наміри та будь-які інші усні або письмові домовленості Сторін з питань, що так чи інакше стосуються цього Договору, втрачають юридичну силу.

23. Цей договір є безстроковим та набирає чинності з дня отримання Виконавцем письмової форми заявки приєднання до Договору підписаної Споживачем, та/або сплачений Споживачем рахунок (квитанція) Виконавця за вивезення побутових відходів.

24. Договір може бути розірваний достроково у разі: зникнення потреби в отриманні послуги або відмови споживача від користування послугами виконавця шляхом письмового повідомлення споживачем виконавця; переходу права власності (користування) на квартиру до іншої особи шляхом письмового повідомлення споживачем виконавця; невиконання умов договору сторонами договору.

Довідкові відомості

25. Споживач надає згоду на автоматизовану обробку його персональних даних згідно з чинним законодавством. Споживач надає згоду на надання інформації, що не містить персональних даних, але стосується кількісних та/або вартісних обсягів споживання послуг третім особам, які мають право на отримання цих даних згідно з чинним законодавством.

26. Усі правовідносини, що виникають з цього Договору або пов’язані із ним, у тому числі пов’язані із дійсністю, укладенням, виконанням, зміною та припиненням цього Договору, тлумаченням його умов, визначенням наслідків недійсності або порушення Договору, регламентуються цим Договором та відповідними нормами чинного в Україні законодавства, а також застосовними до таких правовідносин звичаями ділового обороту на підставі принципів добросовісності, розумності та справедливості.

27. Телефони спеціального виклику у разі виникнення аварій та інших надзвичайних ситуацій:

КП ЧМР «Чистий Чоп» (0312) 71-12-39, 71-11-68.

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства, 01601, м. Київ, вул. Велика Житомирська, 9, (044) 284-05-54, 284-05-51, 278-83-90 (факс), minregion@minregion.gov.ua.

ДП “Закарпаттястандартметрологія”, Україна, 88000, м. Ужгород, вул. Тиха, 3, тел/факс: (0312)613019, e-mail: zdcsms@ukrpost.ua.

Департамент житлово-комунального господарства, будівництва та інфраструктури Закарпатської обласної державної адміністрації, Народна пл. 4, Ужгород, Закарпатська, 88000, телефон: 0312 612 107.

Виконавчий комітет Чопської міської ради: вулиця Берег, 2, Чоп, Закарпатська область, 89500, телефон: (0312)711242.

Реквізити виконавця:

Комунальне підприємство Чопської міської ради «Чистий Чоп» 89502, Закарпатська обл.. м. Чоп вул.. Головна б. 43, р/р 26000032000100, МФО 312248, ЄДРПОУ 40361719 в ПАТ «Комінвестбанк»., телефон: (0312) 71-12-39, 71-11-68.

Рішення виконавчого комітету від 16.06.2016 року №114 “Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій